The happiest thing (!)

Okayy my baby (faten najeha) baru txt dia kata yg dia dh sampai sentul, hihi saya rindu awak sgt tahu takk! :D hmm then tak sabarrrr nak jumpa esokk, eeee bestnyaaa. hihihi. then tadii dia ajak aku pegi psr mlm, aku ckp mls lah nk pegi sbb mls nk jalan kaki, jauh tahu -.- then dh lama skit dia ckp "bedah nak amek awak, kejap lagi dia dtg kay" omg! then aku rply ckp "haaa bedah tk marah aku dh? dia nk lepak ngn aku kea?" aten rply, "tak, dia kata depends on kau nk lepak ngn dia ke tak. dia okay je nk lepak ngn kau" OHMAIIIIGODDDD! the most happiest thing will happen todayy :D ini lah saat-saat yg aku nanti kan, rasa nak pelukkk je bedah kejap lagii. RINDU SANGAT ;( everyday mimpi kau bedah, hmmmmm. pastu pegi mana-mana mesti org tanya "eh bedah mana? tak amek kau kea?" GRR tahu lah dulu aku ngn dia mcm kembar siam, selalu bersama en. Hmmm. Bedahhhhh ;'(