Kes HISTERIA di sekolah

Time tengah practise oral dgn kawan-kawan aku suddenly dengar org menjerit-jerit, sekaligus semua keluar tgk kat beranda, aku pn join lh. Tapi apa pn tk nmpk sbb klas yg kena tu bwh kelas aku, hihi. Bkn nmpk pape pn, bunyi jee lbih, bosan lh pastu aku pn msok klas. Aku ajak kwn2 skali msok then smbung oral, pekak kn telinga je bila dgr jeritan menakutkan tu. Keadaan dh bertmbah okay, bunyi jeritan dh kurang then dh hilang. Suddenly teacher bi aku dtg, memekak je suruh bdkbdk masok kelas, smua ckgu mcm tgh bingung+pening kepala+sibuk=uruskan pelajar histeria. Haha. So tk blaja pn, teacher bg worksheet jea. Hmmm then masalah nii berlanjutan sampai ke rehat, masa rehat pn ada bdk kena lagi. Bdk yg aku paling menyampah -_______- tapii kesian dia tk bersalah pn kena, hm. Dgr2 diorang ckp 8 org yg kena, eeeeee serem ~ hope benda ni tak jadi lagi, menyusahkan ramai org. But pape pn bkn kita yg mintak nak jadi kan. And the most important thing is jangan lerr benda nii kena kat aku. Masyaallah

15 April 2011