BERSIH

The Coalition for Clean and Fair Elections or Gabungan Pilihanraya Bersih dan Adil (better known by its Bahasa Malaysia name "BERSIH")

Sana sini org sedang bercakap pasal BERSIH, ada yang membantah, ada yang menyokong. so aku pula bukan di mana mana pihak, ini semua takda kena mengena dengan aku so aku taknak bagi komen apa apa. mungkin mereka buat ini semua bersebab, dan aku taktahu lah sebab nya apa kerana aku dah lama tak up to date. huahahaha. tapi yang membuat kan kebanyakan org marah ialah, kebebasan org awam tersekat seketika hari ini dan menyusah kan ramai pihak. sepatutnya benda seperti ini tidak harus berlaku. sudah agung bertitah bahawa perhimpunan ini jangan dilangsungkan, tetapi yang peliknya, ketua pemuda umno dengan kumpulan nya "PATRIOT" pun turun padang buat perhimpunan haram sekali. haaaaaaa sampai situ aku dah pelik -.-' warna merah vs kuning. haha fikir fikir balik, semakin kucar kacir Negaraku Malaysia ini. Hmmmm takot nyaa kalau jadi mcm negara Libya yang kecoh baru baru ini. Astagafirullahalazim

09 July 2011