Aku benci sekolah tu, nak pindah sekolah boleh tak?

Makin lama tah hape hape tahhhh jadi nya dekat sekolah tuuu, baru baru nie berpindah randah ke sana sini mcm hape dah -.-' sekarang pengawas pulak jadi macam tettttt, kenapa perlu kelam kabut sangat? errrr gila kuasa pun ada tahu -.- mk dlu tak pun, rileks je. bukan nak puji dia kay! nak buat peraturan baru lh ape lahhh, klau ank buah buat salah monitor and assistant yg dpt de-merit, fckofffffff pastu kena buang sekolah. suka hati jeeee buat mcm tu, dia siapaaa. sekarang belajar pun tak tenang, kenapa eh? hmmmm maybe sekolah tu one of the reason why, persekitaran yg kelam kabut, semua nya menggelabahaha and kawan rapat ku pun dh berubah mendadak. makin lama makin aku tak kenal dia, so sekarang aku tak berapa peduli kan dia, jahat ke aku? :( tapii, perangai dia buat org tak tahan n taknak dkt dgn dia, tegur ke tanya sikit dia marah pulak, cane? act dia baik sgt, but until now we're wondering why she become worst like that, maybe too many problem. but what kind of problem? hmm maybe masalah dkt ruma kot, thats why teacher ict smpai suruh pergi hantar ke bilik kaunseling. then tadi pagi dtg late, sekolah dpn rumah je pun and tudung komot gila, bila tanya kenapa tak gosok tudung dia ckp mcm mrh jee so aku pun diam and blahhh -.- babe, i miss the old you. please change.