Nur Fatin Najiha Ishak



ATEN! ;( aten nk pindah skolah dh kan tinggal kan apple, hm. Nanti dah tkde sape nk mnja kn apple, belai2, peluk2 apple ;( kalau tk, dkat skola aten jee tempat apple manje, gedik2 ngan kau jee. Nanti apple rindu lh mulut kau yg bising bnyak ckp tuu. I will always miss all about you friend. U're the one bestie that i have, hm. But it's okay, bcause it's for ur future right, i hope you will be okay theres, don't forget me yeah b. I will always remember you, and you always in my heart, I love you Fatin :)

Then time aten dh nk bertolak, i and bedah pergi rumah dia nk jumpa before dia pegi. hmm. jumpa aten asyik nnges jee, sdeh jugak ;( comel jee gemok tuu pkai bju kurang and tudung, dh nmpk mcm mkcik. haha. btw dia skola for this week jee, weekend nie dia balek jugak coz cuti for a week. haaa dpt jumpa lagi wehh ;)

07 March 2010