Forever & Always


I love you forever and always sunshine :) Even when we're met, saya selalu marah marah kan awak, moody and macam-macam lg perangai perempuan PMS ada dkt saya ni kan but awak still sabar, ohh how precious you are. Thanks for that bie :* Saya tahu saya banyak menguji kesabaran awak, tapiii dgn awak sorang je saya punya baran tu menggelegak. Errr kenapa err? -,- Maaf sayang :( Awak betul-betul sabar dgn saya, haha tak sangka awak penyabar betul orang nya. Bertuah betul saya dpt awak, cium sikit, muahx! :* HIHI i promise won't leave you even banyak kali saya suruh awak cari org lain, muehehe pancing je tu :P Only you can bring shine to my day dear boyfriend :) Saya taktahu dh kali ke berapa saya ckp ni, tapi saya betul-betul minta maaf dgn awak, sbb banyak being rude. Sorry bie :( It's because YOU teach me how to be rude towards you right? -,- muehehe. I wish you'll stay forever syg. Our journey is too long. Let we face it together :) Saya tak tahu ni dh kali ke berapa ribu saya cakap dkt awak, sepangjang kita bersama, and everyday saya kata kan ayat ni pada awk. Tak pernah sehari pun saya miss ckp ayat ni dkt awak, and same goes to you right. Saya sayang kan awak sgt. Truly from my heart for you 'Arif Syahmi

23 Sept 2011