Terima kasih banyak-banyak :)

Pulang dari sekolah, rasa gembira di dalam hati kerana hari ini ku fikir dapat tidur dgn lena nya. Wahhhh :D Sudah smpai ke rumah, terus aku txting beloved boyfie aku bgtahu yg aku sudah sampai ke rumah. Then suddenly dia tanya apa plan kita harini? Then I said, what kind of plan huh? -.- okay rupanya dia keje half day, so nak jumpa lh tuu. Rindu kata nya, hihi kite pun rindu awak :* Kay dia dh sampai utk fetch aku, then we was for low yat, errr buat apa eh kat low yat tadi? Lupa jp. Huahahaha. Haaa parking je dekat low yat tu then kita org jalan2 dekat times square cari kasut. Then tak jumpa, jumpa singlet aku pula -,- Hihi syg pay for it. Pegi balik bb cari kasut, then jumpa kasut yg sedondon utk both of us. Tudiaaa purple lagii. Muahaha. After that, kita org cari.. Err apa eh? Haaa actually aku ingat nak buka dekat ruma jee, tapii.. insan tersayang ni buat muka satu sen pula katanya buka sorang dkt luar. Then aku decide nk teman dia berbuka. Hehehe suka lh tu kan syg (^,^) Okay jam menunjukkan baru kul 5 -,- kay cadang nya nak buka pizza, sbb aku dh lama mengidam pizza :( Pegi lh ke pavi, smbil smbil tnggu pukul 6, jalan-jalan jap then mamat ni nak beli baju pulak. Haa singgah lh Topman. Aku yang pilih baju nya, pewittt. Hahaha :O Lepas tu jalan-jalan lg tetiba hati ni tekak ni gatal nak mencuba Kenny Rogers Roasters, aku pun tanya lh dia. Ha si dia apa lagi, jommmm jelah. Kay patah balik ke Klcc, cari parking then straight pergi Kenny Rogers. Sampai dlm kul 7, pergh betul betul dh lambat -,- You all knows what? Dtg pukul 7, dpt air dlm 7.40, dpt makanan dlm kul 8.30. Maigoddd. 8 stgh lh baru kami berbukaaaaa. Ishhh. Makan nya boleh lh tahan. Ermm btw thanks a lot to Arif Syahmi. Baik sungguh hati awak syg belanja kite harini. Hihihi sayang awak

12 August 2011