Jangan kacau aku (!)

Headache ada ubat, tapi kalau heartache ada ubat tak? Kalau ada, aku nak beli lahh. Haaaahhhh aku bukan heartache je, macam macam rasa dalam diri aku ni. Sometimes, errr bukan sometimes tapi selalu, aku rasa aku nak meninggalkan dunia ni cepat cepat. Ada orang kata "Eh, macam dah banyak sangat pahala ke nak mati cepat?" Ehem ehem, so biar aku jawab. Biar tak banyak pahala tapi jangan banyak dosa selagi hidup ni. So that's why aku rasa aku patut meninggalkan dunia ni dengan cepat. Aku banyak menyusahkan orang. Ada orang cakap pulak "Kecik kecik taknak mampus, dah besar menyusahkan orang" Haaa sekarang aku nak mampus lah nii. Tapi apa boleh buat, bukan aku yang berhak nak cabut nyawa aku sendiri. Errrr kenapa caption entry ni tak sesuai dengan cerita ni? Entahhhh lah, kepala aku serabuttt kchawwww =,=

6 August 2011