Rasaku ini rasamu

You have my heart baby, and i won't it back. kept good my heart. it's yours now. locked it to your heart and i'll do the same. bagaimana ku harus membayang kan jika aku bersama dengan orang asing, orang yang bukan seperti kau, yang melayan aku bukan seperti kau melayan aku, yang menyayangi aku bukan seperti kau menyayangi aku. seperti ku rasa, tiada sesiapa lagi yang memiliki cara menarik seperti kau yang membuat aku menyayangi kau bukan seperti bekas bekas aku sebelum ini. kau sahaja yang boleh bersabar dengan perangai buruk aku. dan bila kita hendak menyayangi seseorang, kita bukan sahaja lihat yang baik, kita juga harus menerima yang buruk yang terdapat pada diri seseorang itu. jadi terima lah kekurangan aku. kerana aku menerima kau seadanya. mungkin aku ini kadang kadang menjengkelkan dan terlalu mengikut perasaan, tetapi seperti yang aku cakap kan, bagaimana pun aku, aku tetap menyayangi kau sepenuh hati aku. aku tahu bagaimana kau menyayangi aku dan aku betul betul menghargai nya. aku berharap yang kata kata kau bukan hanya ayat kosong semata mata, begitu juga aku. dan aku betul berharap bahawa impian kita akan menjadi realiti. aku hanya nak bersama kau, segalanya untuk kau, dan aku bahagia bersama engkau sayang :) Muhamad Arif Syahmi, thanks for being my perfect soul mate

14 July 2011