Pesbuk vs Mespes

Okay firstly, zaman tentunya sudah berubah, dari mespes ke pesbuk. and yang aku nak cerita dkt sini ialah, AKU bukan AKU di zaman mespes dulu. yang suka bersosial di laman sosial iaitu mespes. Haaa apa aku cerita nie? -,- okay actually, dulu time mespes aku memang rajin nak add add org and approve org niee. but now in pesbuk, i don't have a feel to approve orang orang yang tidak aku kenali. sedang kan orang yang aku kenali pun aku malas nak approve. sebab apa? bukan sebab sombong or what. hanya aku malas nak berchatting and mulakan sesi perkenalan. perlu kea? haaa? setakat tgk info dh lah, takpayah nak tnya "hai, stay mana? umur berapa? sekolah mana?" tu dulu dulu aku rajin lh menjawab, sekarang bertapa malas nya aku nak menaip benda benda tu semua. and tujuan aku menulis nie bukan nya nak ckp aku nie bagus sbb tak suka meng-approve org or chat dgn org, just the problem is aku MALAS. kalau chat ngn boypren tu lain lerrr. hahaha. and aku tak kisah jika aku digelar, anti-sosial di laman sosial. HAHA :P