Dissapoint on first day bck to school ;(

Okay pagi nie janji nk pegi dgn remy, dia nk amek aku. so jam pn dh pkul 7, cll lh dia nk tnya. then mama dia angkat ckp dia mnd, okay tkpe tnggu ah. then dh 7.10 tny lh dia dh siap ke belum, then dia send msg ckp "weyh kau gerak dlu lar, aku pegi lmbt nie" -______- kalau aku g dlu pn aku lmbt, so baik aku g dgn kau jugak. takpe aku tnggu lg. then dia cll lagi "weh kita msok lpas perhimpunan lh" aku pn okay jelah. lpas perhimpunan lg sng, msk je klas tros kn. even dpt slip lewat pn tkp, jnji tak malu kena ddok dkt court tu smua org tgk -.- then remy dtg tgk dia tk pkai bju skolah pn, tny lah "alaaa nape kau tk g skola? nnt aku msok sorang2" then dia ckp "mls lh, esok aku pegi lh" sokayy ler then dia hntr aku, tgk mcm bdkbdk dh msok klas. then g pejabat, ada lh berok2 kelas aku tu kat situ jugak, ish nyebok jeeeeee -.- dtg2 aku dh kena kacau, bongok. pastu nk naik klas tgk smua f5 tkda. haaaa diorang g mana tahhhh. then tgk kat dataran rupanya tgh brkumpul, kay msok lh. haha mlu nya lewat :P selamba jelah. aku msok dlm kul 8.20 cmtu. mmbe cakap, "ai awl smpai apple" hahaha mmg awl lh. tkpe, bkn slalu en :P ingat kn apa psl lh kena brkumpul ni, rupanya f5 kena pindah blok. eeee bapak tak best doh, pindah blok "hunted" tuu, serem mehhh. haha. dr dpt blok yg elok dpn2 pagar skolah ni tros dpt kat pagar blakang skolahhh hish tkbest! tp dkt ngn lab dkt ngn kantin hihihi :D what ever it is kena terima jugak, hm. then ddok dlm klas dpt paper sejarah, maigodd sejarah! =/ i thought that i will failed, but thank god dpt C :P then dpt paper bi, okayy dh gila semangat thought dpt A+, but bila dpt.. peghhhhh tuhan je tahu rasa nya mcm mana, dissapoint gilaaaaaaaaaaaaaaaaa dpt B ;( before this dpt A- , ingat boleh lh naik skit. at last mcm ni jadi nya, so the moral value is, don't over confident. haihh gila tension je dgr teacher mmbebel tadi, dh lh aku tgh sakit perut ishhh. tp mmg patut pn dia mmbebel. hehe. kay lh, mls nk type panjang2. kbye :)