Down + Pissed off (!)

Haaa ni lh padah nya berlagak pandai, dh tahu nk exam tk reti-reti nk prepare a week before or maybe 2 weeks before. Haihhhhhh then jawab paper 2 tadi mmg tersepuk lh tgk soalan-soalan nya, yg keluar pn soalan yg aku tk sempat baca, huaaaaaaaaaaaaaaaa ;'( yg dpt jwb soalan esei je, stuktur aku hancur! Aduhhhhhhhhhh, down gilaaaaaaa! then dh lh mood tk okay time rehat tu, time tgh beli fish n chip n nugget, tahu jelah situasi bdk sekolah beli makanan mcm mana kan. bertolak-tolak -.- Huhhhhh. Then aku nk keluar dari kelompok yg merimaskan tu aku ckp lah "excuse me, excuse me". Then aku dh keluar, terdengar ada sorang budak perempuan niii. BUDAK LAGI OKAY, dia ckp "nak excuse me excuse me pulak, kite orang melayu, tk reti ckp bahasa melayu kea". Euwwwwwwwwwww watafak man! sumpah dia tu kolot. weiiiii kau dtg dari zaman bila weiii nak kena ckp bahasa melayu tulen niii? aduhh sumpah budak budak -.- dia ckp mcm tu ingat aku tk dgr kea, then telinga aku ni pns je dgr aku ckp lh cmni "apa masalah kau, kalau aku dh sepak muka kau. GRRRRRRR" SUMPAH BENGANG!! taktahu lh dia dgr ke tak or buat-buat tk dgr. Bodoh punya budak. Then aku tunggu dia habis beli, dia jalan dpn aku, aku pandang je dia, tapi dgn pandangan marah lahhh. Haaaaaaa korang belum tgk lg pandangan mata setan aku mcm mana. HAHA. Eeeee sumpah geram! Dh lh, buat semak je cite psl kau kat blog aku nih. Plus aku tgh pning kepala buat asessment ict ni. Arghhhhhhhh (!)

07 May 2011