Dah ludah nak jilat balik? euwwww -.-

Pernah dengar kan perkataan ni? Macam geli -.- so sama lah macam perangai nya. Mcm ni cite nya, ada sorang mamat ni (ex-boyfriend) aku. Dulu time cpl mula mula mmg lh syg2 bagai, tahu tahu sbenarnya dia ada gf, tipu aku dlm diam. wtfffffffff man, aku yg bodoh ni kena tipu mcm tu jea. But dia ayat punya ayat ckp yg dia dgn gf dia mcm tu mcm ni lh then aku pn prcya jea sbb dh syg kn. HMMM and lama lama dia sia-sia kan aku mcm tu jea, ohhhmaigddd kena bodoh lagii, and lastly pling s*** lagi, dia tinggalkan aku utk gf dia. GRRR time tu brsbr jea, mnangis mcm org gila pn dh tk gne. Okay now he come back and macam nak balik dgn aku. Then dia tahu aku dah ada boyfriend, dia pn ckp macam ni "sorry lah, dlu i sia sia kan you, skg you bahagia, i dtg nk rosakkan pulak kebahagian you" aku pn ckp lh "haaaa tahu pn, ingat tak sedar" dia ckp "yea i sedar i ni jahat, if you happy i pn tumpang happy same". HAHAHAHA pegi mati lah same ayat kau, menyampah! Ingat aku macam dulu kea? Yang boleh kau cari time bosan jea, haihh pleaseeee actually i hate you in silence HARHARHAR