Sumpah aku terasa dengan kau

Everything was changed. Kau dah jauh dari aku. Kita tak macam dulu, yang everyday sama-sama, lepak sama-sama, gurau sama-sama, gosip sama-sama, gelak sama-sama, semua lh sama-sama. That time, where ever you go, or what ever you do, mesti kau akan call aku, ajak aku, semua aku lh. Senang cite semua dgn aku. Paling aku suka, bila time aku merajuk dengan kau, kau pujuk, buat benda yang aku suka :) HEHE. Hm kau always tahan dgn perangai aku yg suka merajuk tak tentu psl (sensitif en) hihi. Then everyweek kau bawak pegi tempat aku suka, even lepak sana dlm 10 minit pn kau bawak aku jugak, sbb kau tknk mood aku hilang. Auwww so sweeettt ;) If ada org sakit kan hati aku, kau marah org tu, wah protecting nampak. Boleh jadi hero nih. HIHI. Everyday mesti kau call aku ajak borak, selalu tak kurang dari 5minit, mesti lebih. Paling lama sejam, even baru balik lepak pn kau cll aku then borak macam macam :D Time aku keluar pn, time jalan pn mesti nk cll kau suruh teman borak, hihihihi sampai cmtu skali ehh. Hm tu psl lh kalau aku gaduh dgn kau jea mesti nanges, kenape eh? Sbb sedih lerrr. Hihi. HMM but.... everything was gone, semua tu dah tkda. Tu jea saat-saat terindah time kita rapat berkawan dulu. Hihi :) Biasa lh, kawan ni kan ada musim nya. Nk buat macam mana kan :) Skrg kau tkda cll aku macam dlu, ajak lepak pn dh tk. Takpeeee, aku tk kisah :')



What ever it is, aku tengah rindu baby aku niiii (FATENAJEHA). Aten, baru berpisah dh rindu ni cane? :( hahaha gdik :P takkk sabar nya nk tunggu habis SPM, nnt lepas dh hbis kita bole enjoy sama-sama kn yanggg. Everydayyy lepak sama pn bole, wahhhh cepat lerr hbis. HEHEHE :D

Atennn, kau je BFF aku yg always dgn aku dari dulu smpai skrg, just kita jarang jumpa je kan. No matter what, I really love you my dear friend :)

4 May 2011